Bellaterra
Inici   »  PÀDEL   »  Normativa reserva pistes

Normativa reserva pistes

NORMATIVA RESERVA PISTES DE PÀDEL

1.    La pista es pot reservar a través de dues vies:

OPCIÓ A)  A través de l’àrea de soci (cal nom usuari i contrasenya)  durant tot el dia anterior al dia de joc (des de les 00:00)

OPCIÓ B)  Trucant a la recepció del Club (o in situ) des de les 9:00h de dilluns a divendres o des de les 10:00 els caps de setmana i festius del matí del dia en curs.

2.    En tots els casos, cal dir els 4 noms dels jugadors/es que ocuparan la pista, ja sigui per e-mail, o bé per WhatsApp, o bé per telèfon.

Aquelles reserves que no s’especifiquin, els 4 noms dels jugadors/es seran anul·lades amb els següents marges horaris:

Reserves de pista fetes per la franja horària de les 13:30h fins les 17:30h, caldrà dir els noms dels jugadors/es com a màxim fins a les 12:00h.

Reserves de pista fetes per la franja horària de les 17:30h fins a les 21:30h, caldrà detallar els noms dels jugadors/es com a màxim fins a les 14:00h.

3.    Les reserves només es podran fer per 1 hora:

En CAP CAS, els mateixos 4 jugadors podran tenir pista reservada per dues hores consecutives en la mateixa franja horària, matins o tardes. Només podran repetir horari consecutiu i, coincidir en la mateixa pista, un màxim de dos dels jugadors que hagin jugat ja en l’hora anterior.

4.    Sancions:

Per anul·lar una pista, es pot fer des de l’àrea de soci, o bé trucar a la recepció del Club.

La no anul·lació d’una pista reservada, en qualsevol hora del dia, suposarà una sanció que consistirà en no poder reservar pista durant una setmana. En cas de reincidir la sanció s’ampliarà a dues setmanes, i així successivament.

Es considerarà ben anul·lada una reserva si es gestiona a l’àrea de soci o bé es truca amb els següents marges de temps:

Per reserves fetes per la franja de les 13:30h fins les 17:30h, s’haurà de trucar abans d’ les 12:00h. Per reserves fetes per la franja de les 17:30h a les 21:30, s’haurà de trucar abans de les 14:00h.

5.    Llista d’espera:

A partir d’ara, ja no es gestionarà la llista d’espera, ja que el programa permet anul·lar i reservar pistes durant tot el dia i per tant cadascú haurà d’estar atent a les possibles anul·lacions que es duguin a terme.

6.    Prioritat de reserves de 4 jugadors en horaris de màxima ocupació:

No s’accepten reserves de 2 persones de 18:30 a 21:30

De dilluns a divendres, entre les 19:30 i les 21:30, tindran prioritat les reserves de 4 jugadors per sobre de les reserves de només 2. En aquests horaris, les reserves d’una pista feta per jugar només 2 persones, hauran d’estar obertes a incorporar dos jugadors més.

7. Lligues de pàdel: les reserves de pistes de pàdel per la lliga (hivern i primavera) es podran fer amb una setmana d’antelació, només de forma presencial o per telèfon, (I NO per e-mail o per WhatsApp). En cap horari el club reservarà més dues  pistes a excepció de l’escola de pàdel i Inter clubs.

OFICINA: Plaça del Pi, 3 local 8
(al costat supermercat Condis)
email: elclub@club-bellaterra.com