Bellaterra
Inici   »  PÀDEL   »  Normativa reserva pistes

Normativa reserva pistes

NORMATIVA DE RESERVA DE LES PISTES DE PÀDEL

1.      La pista es pot reservar per 2 vies:

a.      A través de la vostra àrea privada del web del Club Bellaterra. La reserva es pot realitzar des de les 00:00h del dia anterior al que es vol reservar.

b.      A través del WhatsApp del Club, email, trucada o presencialment a recepció amb un màxim de 24h d’antelació.

1.      Aquelles reserves corresponents a la Lliga de Pàdel, es podran fer amb una setmana d’antelació.

2.      En tots els casos cal dir els 4 noms dels jugadors/es que ocuparan la pista:

En cas que 6h abans de l’horari de reserva no s’hagin especificat els integrants de la partida, la reserva serà anul·lada.

3.      Les reserves es podran fer de 60’ a les pistes 1 a 3  i de 90’ a les pistes 4 a 6:

En cap cas els mateixos 4 jugadors podran tenir pista reservada per dues hores consecutives en la mateixa franja horària, matins o tardes. Només podran repetir horari consecutiu i coincidir en la mateixa pista, un màxim de dos dels jugadors que hagin jugat ja en l’hora anterior.

4.      Franges de reserva:

·         Laborables:

o   Matí: Lliure reserva fins les 17.30h (sense solapar-se amb l’horari de tarda).

o   Tarda: Pistes 1,2 i 3 franges de 60’ a partir de les 17:30h. Pistes 4, 5 i 6 franges de 90’ a partir de les 18h.

·         Caps de setmana i festius:

o   Pistes 1,2 i 3 franges de 60’ des de l’obertura del Club. Pistes 4, 5 i 6 franges de 90’ des de l’obertura del Club.

5.      Anul·lacions:

a.      Cal trucar a la recepció del Club o comunicar-ho per WhatsApp per anul·lar una pista reservada.

b.      La no anul·lació d’una pista reservada, en qualsevol hora del dia, suposarà una sanció que consistirà en no poder reservar pista durant una setmana. En cas de reincidir la sanció s’ampliarà a dues setmanes, i així successivament.

c.       Es considerarà ben anul·lada una reserva si formula amb 3h d’antelació.

6.      Prioritat de reserves de 4 jugadors en horaris de màxima ocupació:

De dilluns a divendres, entre les 19:30 i les 21:30, tindran prioritat les reserves de 4 jugadors per sobre de les reserves de només 2. En aquests horaris, les reserves d’una pista feta per jugar només 2 persones, hauran d’estar obertes a incorporar dos jugadors més.

OFICINA: Plaça del Pi, 3 local 8
(al costat supermercat Condis)
email: elclub@club-bellaterra.com