Bellaterra

Normativa reserva pistes

NORMATIVA RESERVA

PISTES DE PÀDEL

1. La pista es pot reservar per 4 vies:

1. A través de la vostra àrea privada del web del Club Bellaterra. La reserva es pot fer des de les 00:00h del dia anterior a la que és vol la reserva.

2. Trucant a la recepció del Club des de les 8:30h del matí del dia en curs

3. Enviant un mail des de les 8:30h del matí del dia en curs. Caldrà tenir watz per part del Club confirmant la reserva

4. Per watz al telèfon 606 68 03 87. Caldrà tenir watz per part del Club confirmant la reserva.

1. En tots els casos cal dir els 4 noms dels jugadors/es que ocuparan la pista:

Aquelles reserves que no s’especifiquin, per mail o per telèfon, els 4 noms dels jugadors/es seran anul·lades amb els següents marges horaris:

1. Reserves de pista fetes per la franja horària de les 13:30h fins les 17:30h, caldrà dir els noms dels jugadors/es com a màxim fins a les 12:00h.

2. Reserves de pista fetes per la franja horària de les 17:30h fins a les 21:30h, caldrà detallar els noms dels jugadors/es com a màxim fins a les 14:00h.

1. Les reserves es podran fer per 1 hora a les pistes 1 a 3 , i, per 1'30h, a les pistes 4 a 6:

En CAP CAS, els mateixos 4 jugadors podran tenir pista reservada per dues hores consecutives en la mateixa franja horària, matins o tardes. Només podran repetir horari consecutiu i, coincidir en la mateixa pista, un màxim de dos dels jugadors que hagin jugat ja en l’hora anterior.

1. Sancions:

1. Cal trucar a la recepció del Club per anul·lar una pista reservada.

2. La no anul·lació d’una pista reservada, en qualsevol hora del dia, suposarà una sanció que consistirà en no poder reservar pista durant una setmana. En cas de reincidir la sanció s’ampliarà a dues setmanes, i així successivament.

3. Es considerarà ben anul·lada una reserva si es truca amb els següents marges de temps:

• Per reserves fetes per la franja de les 13:30h fins les 17:30h, s’haurà de trucar abans de les 12:00h.

• Per reserves fetes per la franja de les 17:30h a les 21:30, s’haurà de trucar abans de les 14:00h.

1. Llista d’espera:

Des de les 8:30 del matí, ja no es podran veure a la web les pistes lliures o ocupades del dia en curs, per tant, us recomanem que truqueu o envieu mail a recepció ja que poden haver pistes disponibles per l’anul·lació de pistes, i a recepció tindrem una llista d’espera i, per rigorós ordre de inscripció apuntarem a la gent per tal que aprofitin les pistes anul·lades.

1. Prioritat de reserves de 4 jugadors en horaris de màxima ocupació:

De dilluns a divendres, entre les 19:30 i les 21:30, tindran prioritat les reserves de 4 jugadors per sobre de les reserves de només 2. En aquests horaris, les reserves d’una pista feta per jugar només 2 persones, hauran d’estar obertes a incorporar dos jugadors més.

OFICINA: Plaça del Pi, 3 local 8
(al costat supermercat Condis)
email: elclub@club-bellaterra.com