Bellaterra

Lligues de pàdel

LLIGA

DE PÀDEL MIGDIES 2017

1.   COST: Es pagarà per cada partit jugat la següent quantitat:

o   Socis i Abonats: 0€

o   No socis: 5€

Obsequi pels 2 primers classificats de cada grup/divisió de la lliga.

2.   PAGAMENT LLIGA: S’ha de fer el pagament abans de cada partit

3.   SISTEMA DE JOC:

o   Els partits es disputen de dilluns a divendres entre les 13 i les 17h. Tots els partits que es juguin fora d’aquest horari seran de mutu acord entre els jugadors implicats.

o   T’inscrius individualment

o   A cada jornada jugues amb i en contra dels 3 companys de la jornada, 3 sets amb tie break a cadascun dels sets, disposant de 90 minuts de pista

o   Jugues un partit cada setmana, però tens 2 setmanes per realitzar el partit. Passades les 2 setmanes, sinó hi ha cap motiu de pes, els 4 jugadors rebran 0 punts en aquella jornada

o   Puntuació: Cada set guanyat valdrà 1 punt. Els sets guanyats per 6/2, 6/1 o 6/0, donaran 1,5 punts.

4.   CATEGORIES :  En funció del nombre de jugadors i jugadores  inscrites i per tal de poder igualar el nivell, crearem diversos grups (or, plata, bronze), masculina, femenina o mixta segons veiem el nivell dels inscrits.

5.   FINAL:

·         Es disputarà una final de cada grup amb els 4 primers classificats. La classificació d’aquests 4 jugadors es decidirà amb  la suma total dels punts guanyats. En cas d’empat es mirarà la diferència de jocs guanyats i perduts.

·         La final es disputarà amb el mateix sistema que la lliga: 3 sets amb cadascun dels companys. Serà campió el jugador que acabi amb més punts. En cas d’empat es mirarà la diferència de jocs.

6.   DATES DE LA COMPETICIÓ:

o    Inici: 6 de febrer / Data límit inscripció: 31 gener

o    Finalització: a determinar en funció del nombre de inscrits

OFICINA: Plaça del Pi, 3 local 8
(al costat supermercat Condis)
email: elclub@club-bellaterra.com